The Outer Worlds 2 - Corporate Appreciation Premium Pack
Golden Moon Man zırhını ve miğferini, özel yakın dövüş silahlarını, özel menzilli silahları ve sadık Golden Sprat evcil hayvanını içeren Corporate Appreciation Premium Pack, The Outer Worlds 2 Premium Edition ve Premium Upgrade'e dâhildir.