The Long Reach
The Long Reach renkli karakterler, bulmacalar ve bolca keşif şaşkınlığı içeren bir macera oyunudur. Bir dakika, "keşif neşesi" desek daha iyi olmaz mıydı? Doğru olamaz. The Long Reach, New Hampshire eyaletinin hayali kasabası Baervox'ta geçiyor. Oyun, Lone Survivor ve The Cave ve tüm klasik maceralardan esinleniyor (fakat The Long Reach günümüzde geçiyor). Kıyamet sonrası bir dünyada oynamıyorsun veya perilerle dolu fantastik bir dünyayı keşfetmiyorsun. Bu olayın tam en heyecanlı yerindesin, market alışverişini yaptığın yerin köşesindesin.