The Last Oricru - Final Cut
The Last Oricru - Final Cut ile hayal gücünüzün ötesinde bir dünyaya adım atın. İnteraktif hikâye anlatımını bir üst seviyeye taşıyan ve aksiyon tabanlı bir RYO olan The Last Oricru - Final Cut, bilim kurgu ve orta çağ ögelerini harmanlayan fantastik bir dünya sunarak eşi benzeri olmayan heyecan verici bir deneyim yaşatıyor. Tek kişilik veya eşli oynanabilen bu destansı macerada kaderinizi belirleyin ve felaketle sonuçlanacak bir savaşın eşiğindeki bu yeni dünyada yerinizi alın. Savaşın eşiğindeki yabancı bir gezegen olan Warenia'da uyanan oyuncular, kahramanımız Silver'ın rolünü üstleniyor. Yaptığınız seçimler, bu destansı entrika ve macera hikâyesinin anlatısını ve sonucunu şekillendirirken birbiriyle çatışan birçok ırkın kaderini ellerinize bırakıyor. Kısmen dünyalaştırılmış ve gizemli bir koruyucu bariyerle evrenin soğuk derinliklerinden izole edilmiş bu yabancı gezegenin gerçeklerini ortaya çıkarmak için keşfedin, yoğun çatışmalara girin ve kana susamış baş düşmanlarla savaşın. Oyuncuları benzersiz bir "bilim kurgu ve orta çağ estetiğinin" içine çeken The Last Oricru - Final Cut, doğrusal bir anlatıdan vazgeçerek oyuncuların kendi kararlarıyla hikâyeyi şekillendirmelerine olanak tanıyor. The Last Oricru - Final Cut'ta eylemlerinizin karşılığı olacak. Gelecek sürekli bir değişim içinde ve her oyuncu, eylemlerinin sonucunda farklı bir son tecrübe edecek. Yeni beceriler öğrenip yeteneklerinizin seviyesini yükseltin ve her şeyin olabileceği, her köşenin ardında tehlikenin gizlenebileceği bilinmeyenlere hazırlanın. Macera her zaman yanı başınızda! Yeniden başlatılan, yeniden tasarlanan ve önemli güncellemelerle dolu The Last Oricru - Final Cut'ın arkasındaki ekip, oyunun yeniden tasarlandığı 1.3 güncellemesini sunuyor. Yeni oyuncular ve deneyimli maceracılar taptaze bir deneyim yaşayacaklar! Heyecan verici yeni özelliklerden bazıları şunlar: -Acemi ve deneyimli oyuncular için erişilebilir kademeli zorluk seviyeleri -Yönlendirme noktalarını ve hedefleri içeren oyun içi harita -Tamamen yeni olan Kaydetme sistemi, birden fazla kaydetme yuvası ve Terminal'den ayrılırken isteğe bağlı dünya yenilemesi sağlayarak oyunda ilerleme şeklinizi tamamen değiştiriyor. Çoklu Yaşam Kalitesi (QOL) geliştirmelerinin yeni güncellemesinin bir parçasıdır -Oyuncuların oyun içi mekaniklerde ustalaşması için fırsatlar ve kısa eğitimler içeren yepyeni ipucu sistemi -Yeni bulmacalar ve bonus ödüllerle donatılmış iki yepyeni konum eklendi -Daha istikrarlı bir deneyim sunan optimize edilmiş ağ kodu da dâhil olmak üzere çevrimiçi iş birliği oyununa yönelik büyük bir güncelleme -Savuşturma sistemi ve dayanıklılık yönetimi de dâhil olmak üzere mücadele iyileştirmeleri -Son iki baş düşmana özellikle yoğunlaşılan oyun genelinde iyileştirilmiş baş düşman dövüşleri -Paranızın karşılığını daha da iyi veren yeni fiyat!