The Jackbox Party Pack 5
Parti kurtaran beş yeni oyunla, şimdiye kadar bir araya getirdiğimiz en büyük Parti Paketi! 1) Popüler kültür genel bilgi karması YOU DON’T KNOW JACK: Full Stream (1-8 oyuncu). Klasik oyunumuz çılgın yeni sürprizlerle yeniden karşınızda. 2) Dünyayı inşa etme oyunu Split the Room (3-8 oyuncu). Acayip ve ara bozucu varsayımsal durumlar oluşturun. 3) Şarkı sözü yazma oyunu Mad Verse City (3-8 oyuncu). Rap atışmasına giren bir robot olarak içinizdeki rapçıya ulaşın. 4) Yarışmalı resim çizme oyunu Patently Stupid (3-8 oyuncu). Garip sorunları çözmek için daha tuhaf icatlar yaratın. 5) Yengeç Nebulasındaki en ölümcül oyun şovu Zeeple Dome (1-6 oyuncu)! Milyonlarca Zubabucks kazanmak için kana susamış uzaylılara saldırın! Telefonlarınızı, tabletlerinizi ve bilgisayarlarınızı kullanarak oynayın. Fazladan kumanda gerekmez! NOT: Jackbox Party Pack 5 sadece İngilizcedir. NOT: Bu oyun yerel olarak birden fazla oyuncu ile oynamak için olmakla birlikte uzaktaki oyuncuların internet üzerinden katılımına da açıktır.