The Inquisitor
The Inquisitor, seni zor ahlaki seçimlerle karşı karşıya bırakan, aksiyon unsurlarına sahip hikâye odaklı karanlık bir fantezi macera oyunudur. Oyun, alternatif bir (dini) gerçeklikte geçer. Jacek Piekara'nın çok satan kitap serisi Inquisitor'dan esinlenilmiştir. Çarmıha gerilip ölümün eşiğine geldiğinde İsa, büyük bir öfkeye kapıldı. Serbest kaldığında tüm inançsızlardan intikamını şiddetle aldı. Şimdi, yani yüzyıllar sonra militan bir Engizisyoncu ordusu bu kana bulanmış Kilise inancını insanlara vahşice dayatıyor. Burada sen, bir dizi gizem ve günahla boğuşan Koenigstein kasabasına gönderilen Tanrı hizmetkarı bir Engizisyoncu olan Mordimer Madderdin'sin. Başka bir alemden yaşayanların dünyasına girmeye çalışan daha karanlık bir kötülüğün ortaya çıkarırken inancına ihanet edenlerin davalarını ve suçlarını çöz. Nihai Kutsal Yargıç ve Jüri sen ol: Bir Engizisyoncu olarak görevin düzeni sağlamak ve Tanrı'ya olan inancı güçlendirmektir. Ama dünya yolunu kaybetmiş günahkarlarla dolu. Çeşitli hikâye odaklı vaka ve görevde yargıladığın kişilerin kaderine karar ver. Bu, ahlakın ve doğrunun uzun süredir birbirinden ayrı olduğu bir dünya. O hâlde merhamet mi edeceksin yoksa Kutsal Yasa'ya sonsuz inancını mı göstereceksin? Ahlaki olarak lekeli, doğrusal olmayan bir hikâye: Bu, intikam ve şiddeti öğütleyen bir dinin etrafında dönen karanlık ve cesur bir hikâye. Birden çok dala ayrılan hikâye seçeneğiyle ahlakın teste tabi tutulacak. Yolunu seç ve ne tür bir Engizisyoncu olup nihayetinde bu dünyada nasıl bir iz bırakacağına karar ver: Acıyacak mısın yoksa cezalandıracak mısın? Aydınlanmış bir takipçi: Mordimer, Koenigstein'ın başına gelen çeşitli suç ve gizemleri çözmesini sağlayan benzersiz beceri ve yeteneklere sahiptir. Şüphelileri takip et ve sorgula. Şehrin ve sakinlerinin gizli gerçeklerini keşfet. Kanıtları bir araya getir ve son kararını ver. Manevi Dünya'ya Dal: Mordimer, çevresindekilerin haberi olmasa da gizemli Manevi Dünya'ya girme yeteneğine sahiptir. Orada şüphelilerin ruhlarında saklamaya çalıştığı daha derin sırları keşfedebilir. Ancak bu dünyaya giriş ciddi bir risk barındırır. Burada hüküm süren karanlık güç, onun diyarına adım attığın için seni yok etmek için elinden gelen her şeyi yapacaktır. İnandırıcı sorgular: 1500'ler, acımasız bir adaletin hüküm sürdüğü bir çağdı. Bir Engizisyoncu olarak şüphelileri ""gerçeği"" ortaya çıkarmaya ikna etmek için gereken tüm yöntem ve araçları kullanmakta özgürsün. Bu isteğe bağlı sorgulamalar, gerçek Engizisyon dönemine kadar uzanır ve soruşturma altındakilere ne kadar baskı uygulayacağına karar vermek sana bağlıdır. Bırak kılıcın konuşsun: Bazen bir dili gevşetmek için onu hemen kesmek gerekir. Tamamen kılıç tabanlı savaş sistemi, çeşitli vakalarda kaba kuvvet kullanmana olanak sağlar ve hatta bazen kullanmanı gerektirir. Kılıcında ustalaş, fırsatlar bul ve düşmanının zayıf noktalarını ona karşı kullan.