The House of Da Vinci
3 boyutlu bulmacalarla dolu olan macera oyunu Da Vinci'nin Evi'ne girin. Mekanik bulmacaları çözün, gizli eşyaları bulun, odalardan kaçın ve Rönesans'ın egzantrik atmosferine balıklama dalın. Ustanızın kayboluşunun ardındaki sır perdesini zekanızı kullanarak aralayın. MEKANİK BULMACALARI ÇÖZÜN Tamamı Leonardo'nun icatları ile ilişkili olan ve beyin yakan, şaşırtmacalı bulmacalar. SEZGİSEL KONTROLÜN TADINI ÇIKARIN Leonardo'nun atölyesinde gezerek oyunun eğlencesini katlayın. RÖNESANSI YAŞAYIN Savaş makineleri, açılması çok zor olan sandıklar, mekanik bulmacalar ve odadan kaçış sekansları yeteneğinizi sınayacak. OYUNUN EŞSİZ MEKANİĞİNDE USTALAŞIN Etrafınızı inceleyerek gizlenmiş objeleri bulun. GEÇMİŞE DÖNÜŞ Sıradışı bir eldiven sayesinde önceden yaşanmış olaylara tanık olun ve hikaye hakkında daha fazla şey öğrenin. DA VINCI'NIN EVI'NİN HİKAYESİ NEDİR? Sen Da Vinci'nin en parlak çırağısın. Efendin Leonardo birden ortadan kayboldu. Nereye gitmiş olacağına ve nasıl kaybolduğuna dair hiçbir fikrin yok. Böylece gerçeği arama yolundaki macerana başlayacaksın. Ancak Leonardo'nun atölyesi bulmacalarla, icatlarıyla, kaçış mekanizmalarıyla ve odanın köşelerine güzelce gizlenmiş objelerle dolu. Olan biteni anlamak için bütün beyin hücrelerini kullanman gerekecek! Dünya'nın en büyük kâşifi olan Leonardo Da Vinci'nin hikayesine, oyuncuların eşsiz özel yetenekleri kullanabilecekleri şekilde hayal gücümüzü de ekledik. Sizi 16. yüzyıla genç bir çırak olarak götürüyoruz. Leonardo'nun mekanizmalarına, bulmacalarına ve eşyalarına aşina oldukça zamanı kontrol etme kabiliyetine de erişip geçmişin sırlarını gün yüzüne çıkartabileceksiniz. Zorlu bulmacaların birçoğu Leonardo Da Vinci'nin gerçek icatlarından ve fikirlerinden esinlendi. Gizemli yerler ise sanat eserlerinden ve 1506'nın Floransa'sından uyarlanmıştır.