Şimdiye kadar tasarlanmış en büyük, en dinamik golf oyununda üne ve zenginliğe kavuşun. Arkadaşlarınızla çevrimiçi Topluluklar oluşturun veya çevrimiçi Topluluklara katılın, turnuvalarda yarışın ve golfün en büyük oyun topluluğunda üst sıralara tırmanarak para kazanın. The Golf Club 2 dinamik, tek oyunculu bir Kariyer modu, çevrimiçi rakiplerle sınırsız süreyle etkileşimli golf deneyimi, yeni ve gelişmiş kurs oluşturucu, yeni teknolojili salınma mekaniği ve bir sürü yeni, harika ortam sunuyor. Hepsi de hayalinizdeki golf deneyimini kusursuz şekilde sunmak için harmanlandı.