The Golf Club 2019 featuring PGA TOUR
PGA TOUR’da FedExCup’ı kazanmak için gerekenlere sahip misiniz? Resmi lisanslı, tamamen yeni PGA TOUR Kariyer modunda yarışın. TPC Boston, TPC Sawgrass ve daha fazlasını içeren ünlü kurslarda oynayın. Shriners Çocuk Hastanesi Açık,, John Deere Classic ve Atık Yönetimi Phoenix Açık gibi PGA TOUR etkinliklerine katılın ve yeteneklerinizi sergileyin. Bu ekstra mücadele ve ödül vaadi için sezon boyunca Kariyer Rakipleri ile kapışın.