The Escapists: The Walking Dead
Ödüllü ve ses getiren indie oyun The Escapist ile dünya çapında bilinen ve bir fenomen The Walking Dead ile birleştiğinde ortaya The Escapist: The Walking Dead çıkıyor. The Escapists'in göze hoş gelen 8 bit görsellerle tamamen sıfırdan yaratılan bu benzersiz oyunda dünyanın dört bir yanındaki zombi ordularıyla mücadele eden Rick Grimes olarak oynuyorsun. Rick; Maggie, Hershel, Glenn ve Michonne gibi çizgi roman kadrosundaki pek çok hayatta kalan kişiyi içeren bir gruptan sorumlu. Rick her bir bölgeden güvenli bir kaçış yolu bularak grubun güvenliğini sağlamalı ve en fazla kişiyi hayatta tutmak için tehlikelerin atlatabilmeli. Bu oyun çizgi romanın zaman çizelgesine uygun olarak ilerlemektedir; yani Rick önce Harrison Memorial Hospital'dan çıkmanın bir yolunu bulmalı, Meriwether Correctional Facility ve Woodbury gibi yerleri ziyaret etmeden önce Greene aile çiftliğini ziyaret etmelidir. Bu ödüllü çizgi romanın harika hikayesinde oynarken hayattakileri koru ve ölülerden kaç.