The Escapists: Supermax Edition
The Escapists Supermax Sürümü paketi, ödüllü hapisten kaçış oyununu kaçırmak için parmaklıklardan dosyalar yolluyor ve özgürlüğe kazıyor. Tüm ekstra özel içerik, bu tam Escapists tecrübesinde gardiyanların dikkatinden kaçıyor! The Escapists, oyuncuların hapishanedeki günlük yaşantıyı kaygısızca tecrübe etmelerine imkan veren ödül kazanan bir hapishaneden kaçış simülasyonu. Alışkanları öğren ve stratejini planlayıp Kaçışını başlat. Bu paket, orijinal oyunu ve aşağıdaki içeriklerin hepsini içerir: ‘Koli Bantları Gibisi Yok’, The Escapists'i casuslar, kötü adamların ve smokinlerin dünyasına götürüyor. Kaçış Takımında, işlemedikleri suçlardan askeri bir hapishanede yatan dört karakter var. Alcatraz'da, dünyanın en ünlü hapishanelerinden birinden kaçacaksın. Bunu deneyen bir sürü kişi oldu. Ama çok az kişi başarıyla kaçabildi! Noel Babanın Sömürü İş Yerindeki bir elf olarak, kötü çalışma şartlarından ve dandik maaştan sıkılıyorsun ve Noel Babadan intikam almak için kaçıyorsun!