The Church in the Darkness
Yıl 1977. Yeğeniniz dini bir tarikata katıldı ve onlarla Özgürlük Kasabası'nı kurmak üzere Güney Amerika ormanlarına yol aldı. Topluluğun içine gizlice sızmak, gerçekte neler olup bittiğini öğrenmek ve yeğeninizi topluluktan koparmanın gerekli olup olmadığına karar vermek sizin elinizde. Gizlice yerleşkeye girin ve içerideki insanları araştırın. Senaryo oyunu her oynadığınızda değişir ve her seferinde liderleri Rebecca ve Isaac'in ne kadar tehlikeli olduğuna karar vermeniz gerekir. Bu sosyalist bir ütopya mı yoksa baskıcı bir hapishane mi?