The BunnyLord Pro Hater Pack
Roll7 BunnyLord Pro Hater Pack Xbox Store'a doğru kickflip yapıyor ve seni, suratının tam ortasından vuruyor! Roll7'den iki muhteşem oyun, eşsiz bir pakette! Olli Olli2: XL Edition, çok sevilen kaykay oyununun eksiksiz bir sürümüdür. Ustalık gerektiren numaraların hakkını vermen ya da sadece, tadını çıkararak sakince gezinmen için genişletilmiş, daha rahat seviyeler sunan yepyeni Free-Skate modunu sunar. Devam oyunu, havalarda süzülmeni sağlayacak yepyeni rampa ve destansı tepeler, çoklu güzergah seviyeleri ve sana her zamankinden daha fazla kontrol verecek geliştirilmiş kombo sistemi iftiharla sunar. 2 ila 4 oyuncu için yerel çok oyunculu mod olan "Combo Rush"ta arkadaşlarınla oyna! 100 farklı seviyede başa baş yarış ve skorbordda Kombolarla ilerle! NOT A HERO: SUPER SNAZZY EDITION'da Roll7'in, eğlencesi bitmeyen bu 2,25 Boyutlu pikselli politik eserinde Seçim Kampanyasına katıl. Dünyayı "BunnyLord'a oy" vermeye ikna ederken, İngiliz tarzı aksiyon ve mizahın 28 seviyesinde, vurarak, kayarak ve infaz ederek ilerle. Run and gun oyun şekli ve saklanma esaslı çatışmaların dinamik karışımında, makul gücü makul olmayacak şekilde kullan. Kullanımı kolay hızlı kapama sistemi kaymana, yuvarlamana, köşelere kaçmana, mücadele ederek karşı koymadan önce düşman ateşinden sıyrılmana, infazlara ve yüzlerce mermiye olanak tanıyor. Her biri kendi oyun tarzına ve suç işleme becerisine sahip 9 farklı kahramandan birini seç. Şehrin pisliklerini, Cletus'un av tüfeğiyle kapıların ardından patlat, Kimmy'nin katana darbeleriyle ikiye ayır veya yalnızca Ronald'ın çekiciyle, suçun korkunç yüzünü göster. NOT A HERO: SUPER SNAZZY EDITION, Bunnylord'un kendisi olarak oynayabileceğin “ME, MYSELF & BUNNYLORD” oyununu sunar! Yeni kötüler, ortamlar ve zorluklar içeren 3 yepyeni görev sunan bu yeni macerada uzay-zaman sürekliliği tersliğini düzeltmek ve evreni dengesine kavuşturmak için makul olmayan gücü makul bir şekilde kullan.