The Ascent
Veles'in dopdolu siberpunk dünyasında geçen The Ascent tek ve eşli oynanabilen bir aksiyon-nişancı RYO'dur. The Ascent Group yerleşkesine hoş geldiniz. Göğe doğru yükselen ve galaksinin dört bir yanından gelen yaratıklarla dolu bu metropolün tamamı The Ascent Group'a aittir. Siz de dahil olmak üzere bölgenizdeki herkesi köle gibi çalıştıran bu şirketin işçisi rolünde oynuyorsunuz. Bir gün kendinizi bir felaket senaryosunun içinde bulursunuz. The Ascent Group kapanmıştır ve kimse nedenini bilmiyordur. Yaşadığınız bölge tehlike altındadır. Şimdi silahınıza sarılmalı ve yeni bir göreve çıkıp tüm bu olayların sebebini ortaya çıkarmalısınız.