The Adventure Pals
Klasik platform oyunlarından ve çizgi filmlerden esinlenerek tasarlanan The Adventure Pals'te dünyanın ve babanın sosisli sandviçe dönüşmesini engellemek için en iyi arkadaşlarınla (bir zürafa ve bir taş) göreve atıl! Özel kabiliyetleri öğrenmek, bomba atmak ve karşına çıkanları kılıcınla biçmek için seviyeni yükselt. Her biri eşsiz seviyelere sahip olan beş büyük yaratıcı bölgedeki minik kekleri bularak kostümlerin kilidini aç ve defterini gizli çıkartmalarla doldur. Treevale'nin mistik ormanlarını keşfet, ayın lanetli kraterlerinde yürüyüş yap ve kayıp şehir Crablantis'i bulmak için okyanusun derinliklerine dal. El yapımı aksiyon-platform seviyeleri ile RPG tarzı bölgelerin karışımını sunan bu oyunda köylülerden görev, eşya ve çeşitli ürünler alarak yolculuğunda kullanabilirsin. The Adventure Pals tıpkı favori fıstık ezmeli ve reçelli sandviçin gibi harika ve tatlı, belki bir parça daha sert. Yaşın kaç olursa olsun eğlenceyi ve zevki hissedeceksin. Bu arada üç kelime ile: Zürafa. Helikopter. Dil.