TEKKEN 8 - PHOENIX GATE (FINAL FANTASY series)
FINAL FANTASY serisinin imza konumlarından biri olan PHOENIX KAPISI, Clive Rosfield'ın kaderini büyük ölçüde değiştiren trajik olayların yaşandığı yerdir. Geçmişle yüzleşme yolculuğunun gidişatı, Eikonlar ve çeşitli özel efektlerle dolu bu zorlu aşama ile yeniden yaratılıyor. Bu heyecan verici içerikle FINAL FANTASY dünyasına adım at. İçerik: - Bir savaş aşaması olarak PHOENIX KAPISI MÜZİK KUTUSUNDA şu şarkılar bulunacak: - Uzaklarda / FINAL FANTASY serisi - Alevi Bul / FINAL FANTASY serisi *Bu DLC, Clive Rosfield ve PHOENIX GATE İş Birliği Setinde de mevcuttur. Tekrar satın almamaya dikkat et. *Clive Rosfield DLC dâhil değildir.