TEKKEN 8 - Collaboration Set Clive Rosfield & PHOENIX GATE (FINAL FANTASY series)
Clive Rosfield ve PHOENIX KAPISI İş Birliği Seti şunları içerir: - Clive Rosfield oynanabilir karakteri - PHOENIX KAPISI savaş aşaması KARAKTER FINAL FANTASY serisinin Büyük Rosaria Dükalığı'nın ilk prensi olarak hatırladığın ana karakteri Clive Rosfield turnuvaya katılıyor! Clive'ın, sadık köpeği Torgal ile birlikte savaşırken yaptığı heyecan verici kılıç hamleleriyle muhteşem koordineli saldırılarına sen de tanık ol. Güçlü ve dinamik Eikon yetenekleriyle donan ve geçici olarak kudretli bir Ifrit'e dönüş. Ateşin Hâkimi olarak gücünü kullan ve zaferden zafere koş. Clive Rosfield'ın şu parçaları kişiselleştirilemez: Gözler, Göz Makyajı, Yüz Boyası, Ten Rengi, Kafa, Yüzün Tamamı, Eşsiz Saç ve Bıyık/Sakal yalnızca Clive'a özel öğelerle kişiselleştirilebilir. AŞAMA Antik kalıntıların üzerine inşa edilmiş yüksek bir taş kale olan PHOENIX KAPISI, Clive'ın kaderini büyük ölçüde değiştiren trajik olayların yaşandığı yerdir. Geçmişle yüzleşme yolculuğunun gidişatı, Eikonlar ve çeşitli özel efektlerle dolu bu zorlu aşama ile yeniden yaratılıyor. Bu heyecan verici içerikle FINAL FANTASY dünyasına adım at. MÜZİK KUTUSUNDA şu şarkılar bulunacak: - Uzaklarda / FINAL FANTASY serisi - Alevi Bul / FINAL FANTASY serisi *DLC'ler; Deluxe Sürümü, Ultimate Sürümü ve Deluxe Sürümü Yükseltme Paketinde de mevcuttur ve ayrı bir ürün olarak satın alınabilir. Tekrar satın almamaya dikkat et.