Tearscape
Bu 2D, top-down, action adventure oyununda Gotik bir dünyayı keşfet. Hızlı çatışmalar, keşif ve Game Boy Color klasikleri esintili pixel art bir arada. Canavarla savaş, yeni yeteneklerin kilidini aç ve gizli sırlarla ölümcül testlerle dolu çizgisel olmayan haritada yolunu bul. SAVAŞ Kusursuz dövüş sanatında ustalaş; her darbe ve her kaçınma canına mal olabilir. İğrenç düşmanlara karşı koyarken dayanıklılığını dikkatle yönet. Yalnızca sınırlı sayıda iyileştirme matarasına sahipsin, bu yüzden onları akıllıca kullan. Çatışmada gücünü korumak için karakterinin özelliklerini geliştir. ARAÇLAR Zindanların derinliklerine saklanmış, hem çatışmayı hem keşfi güçlendiren kudretli yeni araçlar bul. Düşmanları daha etkili biçimde alt etmek ve gizli yollara ulaşmak için yeni yeteneklerin kilidini aç; ve dünyanın daha derin sırlarını gün yüzüne çıkar. ZİNDANLAR Tearscape'in karanlık ve birbirine bağlı dünyasına yayılmış gizli zindanları ortaya çıkar. Her zindan; benzersiz sınamalar, güçlü eşyalar ve ölümcül düşmanlar barındırır, dövüş ve keşif yeteneklerinin sınırlarını zorlayacak. PATRON SAVAŞLARI Zorlu bosslara meydan oku. Karanlık deneylerden doğmuş devasa, iğrenç yaratıklara karşı savaş. Her karşılaşma; kusursuz zamanlama, sağlam taktik ve yetenek ister, ancak o zaman galip çıkarsın. KEŞİF Dallanıp budaklanan yollar, gizli kestirmeler ve saklı bölgelerle dolu uçsuz bucaksız, iç içe geçmiş haritayı keşfet. Çizgisel olmayan dünyası güçlü silahlar ve yeni yeteneklerle keşfi teşvik ediyor. NPC'ler Çeşit çeşit NPC ile karşılaş; kimi yol gösterir, kimi senden yardım ister, kimiyse kendi gizli planlarını güder. Her karşılaşma hikâyeyi daha da derinleştirir.