Teardown: The Greenwash Gambit
Mesaj alınıyor... Löckelle'in tanıdık göğünün ötesinden... Tek kişilik uzay seyahati için yeni Quilez iticilerinin test edileceği sıradan bir görevde yaşanan bir kaza, bir Löckonaut'un Löckelle'den çok uzakta mahsur kalmasına neden olur. Eco-Friendly Operations Corporation, işte tam burada atık tasfiyesini sorun olmaktan çıkaracak nihai çözümü bulduğunu iddia ediyor. Yapay kara delik atık tasfiye sistemiyle gezegeni yok etmeden önce E.F.O. Corp.'u durduracağın bir görevde asi mürettebattan geriye kalan Tier-1 ve Mainframe ile birlikte çalış. ÖZELLİKLER - Yer çekimi değiştiren kristaller gibi uzay anomalileriyle ve yapay kara delik tehlikesiyle mücadele et. - Keşfedilecek ve kaçılacak dünya dışı haritalar. - Uzay kıyafetini giy, yeni gezinti ve yıkım aletlerini kullan. - Sadık yoldaşın Tier-1 ile tanış ve galaksiyi kurtaracak bir dostluk kur.