Teardown: Season Pass
TEARDOWN: SEZON BİLETİ'nde neler var TEARDOWN TIME CAMPERS DLC'Sİ - Vahşi Batı'da geçen bir genişleme paketi. FOLKRACE DLC'Sİ - Yeni taşıtlar ve bir dizi yok etme yarışı içeren bir hikaye modu genişlemesi. THE GREENWASH GAMBIT DLC'Sİ - Uzay seyahati, sabotaj ve uzak bir gezegendeki eko-kaosu içeren bir hikâye genişlemesi. EK BİR DLC - 2026'nın ilk yarısında gelecek.