Tam Dehşet Paketi
Ultra Street Fighter IV için alternatif kostüm yığını. 44 karakter için yeni dehşet giysileri içerir. Rakiplerini korkut ve tekinsizliğinle arkadaşlarını yıldır!*Bu içerik sadece Ultra Street Fighter IV ile uyumludur. Başka herhangi bir oyunla çalışmaz.