Sweet Survivors: Complete Edition
Kafede her şey normal görünüyor… ama aniden sevgi arayan kedi sürüleri içeri doluşuyor ve onları kaostan yalnızca sen alıkoyabilirsin! Elinde lazer işaretleyiciler, yün yumakları ve hatta korkunç kıyamet turşusuyla, bu tüy yumaklarını durdurup müşterilere kıymetli kahvelerini servis etmen gerekiyor. Kolay iş, değil mi? Özellikler: - Tüylü istilacılara karşı savaş - 11 çılgın oyuncak ve 9 kahraman garsonun kilidini aç - 5 farklı kafe savaş alanında vardiyaları tamamla - Garsonlarını ve oyuncaklarını geliştir, en güçlü kedi kontrolcüsü ol - Eğlenceli oynanış ve sevimli görsellerin tadını çıkar İki sıcak kafeyi savunurken tüy ve bıyık dolu dalgalara hazır ol. Oyuncaklarını ve özel yeteneklerini geliştir, en iyi kedi dövüşçüsü garson ol! Her vardiyada yeni garsonlar, oyuncaklar ve daha fazla kedi-felaket seni bekliyor. Kediler her şeyi ele geçirmeden kafeni kurtarabilecek misin?