Surviving Mars: Relaunched - Prime Mission
"Surviving Mars: Relaunched" için ilk genişleme paketi olan "Prime Mission"a katıl. Yeni bir Görev Finansörü ve iki yeni genişleme paketiyle hayatta kalmanın ötesine geçip Mars için cesur bir yeni gelecek inşa etme şansına sahip ol. Surviving Mars: Relaunched - Gezegenlerarası Kodeks Siyaset her zaman insan doğasının bir parçası olmuştur. Artık Mars doğasının da bir parçası. Nüfuzun ve müzakere becerilerin, koloninin kaderini şekillendirecek. Bu yeni Görev Finansörü - Gezegenlerarası Kodeks ile siyasi süreci hızlandıracaksın. Bu finansörü seçtiğinde özel olarak kullanabileceğin benzersiz bir bina olan "Hukuk Bürosu" da pakete dâhildir. Geleceğimizin kurallara ve düzene ihtiyacı var. Birinin bunları belirlemesi gerekiyor! "Prime Mission" genişleme paketinde anında açılır. 10 Kasım 2025'te yayınlanacak. Surviving Mars: Relaunched - Feeding the Future (2026, 2. Çeyrek) Kolonistlerin, hayatta kalmaktan daha fazlasını istiyor. "Feeding the Future", Surviving Mars'ın gıda ve üretim sistemlerini genişleterek daha derin yönetim, yeni malzemeler, konfor ve akıl sağlığını etkileyen yiyecekler sunuyor. Marslıların ideal beslenme biçimini oluşturmak için kalori kaynaklarını dengele, farklı besin gruplarını karıştır, baharat ithal et ve yerel üretimi artır. Hayatta kalmanın tadını çıkaramayacağımızı kim söylemiş? "Prime Mission" genişleme paketine dahildir. Surviving Mars: Relaunched - Machine Utopia (2026, 4. Çeyrek) Metal ve hırs bir araya geldiğinde Mars dönüşür. Machine Utopia insan emeğinin yerine asla yorulmayan güçlü makineler koyar. Devasa kazma makineleri Mars'ın kabuğunu parçalarken trenler ağır cevherleri büyük dökümhanelere taşır. Burada metal ve makine parçalarına dönüştürülerek yeni bir koloni türünün yükselişi hızlandırılıyor. Terle değil, elektrik ve çelikle inşa edilen bir gelecek. "Prime Mission" genişleme paketine dahildir.