Surviving Mars: Relaunched - Interplanetary Codex (PC)
"Gezegenlerarası Kodeks" - Görev Finansörü Siyaset her zaman insan doğasının bir parçası olmuştur. Artık Mars doğasının da bir parçası. Nüfuzun ve müzakere becerilerin, koloninin kaderini şekillendirecek. Bu yeni Görev Finansörü - Gezegenlerarası Kodeks ile siyasi süreci hızlandıracaksın. Geleceğimizin kurallara ve düzene ihtiyacı var. Birinin bunları belirlemesi gerekiyor! Görev Finansörü olarak "Gezegenlerarası Kodeks" şunları içerir: Bu finansörü seçtiğinde özel olarak kullanabileceğin benzersiz bir bina olan Hukuk Bürosu. Yasaları otomatik olarak hazırlayıp bakım masraflarını azaltarak siyasi mekanizmanın sorunsuz çalışmasını sağlar. Birisi, tüm o hızlı onayların işine yarayacağını söylemişti. Dünya Büyükelçiliği ve Mars Meclisi Prefabrik Yapıları: Görevine, diplomasiyi ve devleti ilk andan itibaren yönetebileceğin araçlarla başla. Koloninin siyasi temellerini güçlendir ve Dünya ile Mars arasında kalıcı bir ilişki kur. Düzenli Fonlama: Kesintisiz fonlama için gruplarının memnun kalmasını sağla. Yeni finansöründen düzenli kaynak akışı sağlamak için çıkar çatışmalarını dengele, uyumu koru ve siyasi nüfuzunu kullan. "Prime Mission" paketinde anında açılır. "Prime Mission" paketi ayrı olarak veya Surviving Mars: Relaunched - Ultimate Edition ile birlikte satın alınabilir.