Surviving Mars: Green Planet Plus
Mars'ı yaşanabilir hale getir ve Surviving Mars: Green Planet ile insanlık için yeni bir yuva kur. Green Planet Plus'da koloninin faydalanması veya Kızıl Gezegende morali artırmak için kullanabileceğin evcil hayvanlar ve çiftlik hayvanlarına erişmeni sağlayan Surviving Mars: Project Laika vardır.