Surviving Mars: Project Laika
Hayvan Çiftliği Mars çayırlarında, inek, tavuk, domuz ve bunlar gibi sekiz farklı çiftlik hayvanı yetiştir. Büyüklüklerine ve ekinden çok su tüketmelerine bağlı olarak gıda sağlamalarını için çiftlik hayvanlarını, Kümbet Otlaklarında veya Açık Hava Otlaklarında yetiştirebilirsin. Bir Marslının En İyi Dostu Project Laika'da kedi, köpek ve tavşan gibi tahmin edebileceğin; aynı zamanda lama, penguen ve ornitorenk gibi seni şaşırtacak 25 farklı evcil hayvan bulunur. Gezegeni yeteri kadar yaşanabilir hale getirdiğinde evcil hayvanlar dışarı çıkar ve yakınlardaki çalıları ve ağaçları keşfederler.