Super Mega Baseball: Extra Innings
Çok Komik. Sert. Zorlu. Super Mega Baseball ultra sıkı vuruş/atış mekaniği, “Ego” adı verilen değişik bir zorluk sistemi ve doğru fizik ve detaylı istatistik izlemeye sahip derin bir beyzbol simülasyonunu bir arada sunuyor. Özellikler: * Gerçekçi Simülasyon ve Fizik: Neşeli/komik sunum sizi yanıltmasın; beyzbolun temel kavramları çok iyi bir şekilde temsil dilmiştir ve eğer kurallara aşina değilseniz, Super Mega Baseball oynadıktan sonra olacaksınız. * Çığır Açan Zorluk Sistemi: Super Mega Baseball, Ego sistemi adı verilen yenilikçi bir zorluk kontrol sistemini iftiharla sunar. Ego sistemi işbirliği ve rekabet modlarında oyunu adil hale getirdiği için çoğunlukla övgü alan, kullanıcı bazında ince ayarlı zorluk kontrolü sunuyor. Sistem deneyimli oyuncuların sınırlarını zorlarken aynı zamanda yeni başlayanlar için kolay bir giriş sağlar. * Dört Oyuncuya kadar Birlikte Oynama: Tekli oynamaya ek olarak, oyuncular yeteneklerini kafa kafaya, 2’ye karşı 1, 2’ye karşı 2 ve bilgisayara karşı birlikte deneyebilirler. Birlikte oynama modunda, takım arkadaşları vuruş yaparken her seferinde vuruşu/koşuyu ve her devrede atışı/saha tutmayı sırayla yaparlar. Bu da oyuncuların her oyunda tetikte olmaları gerektiği anlamına gelir. Oyunları denkleştirmek için farklı yetenek seviyesindeki arkadaşlar arasında rekabetçi bir oyun kurmak üzere oyuncular Ego sistemini kullanabilir. * Ultra Tepkili ve Son Derece Hızlı Oynanabilirlik: Kontrolleri öğrenmek kolaydır ancak oyuncuların arkadaşlarına düzgün bir şekilde hükmetmesi için sıçrama, dalma, duvar yakalamaları, güçlü savurmalar ve yakalama oyunlarında ustalaşması gerekir. Kısa yükleme süreleri ve akıcı bir arabirim zamanın büyük bir kısmının oynaması 20 dakika süren 9 devreli oyunlarla oyun içinde geçmesi anlamına gelir. * Tam Vuruş ve Atış İstatistikleri: Hayal ettiğiniz çoğu beyzbol istatistiği mevcuttur ve oyuncular En Değerli Oyuncu kalitesindeki yeteneklerini göstermek için bunları kullanabilirler. * Dengeleyici Sistem: Oyuncular her oyun sırasında isabetli vuruşlar, ıskayla oyundan çıkmalar ve yakalamalar ile her oyunda Starpoints kazanırlar ve yeterince puan kazandıkça seviye atlarlar. Oyuncular takımlarını çalıştırmaları için antrenörler işe alabilir ve Güç ve Hız gibi yetenek özelliklerini geliştirebilirler. Daha yüksek zorluk seviyelerinde kazanmak (ve arkadaşlarınızdan daha yüksek lider tahtası skorları elde etmek) için bu güçlendirilmiş takımı kullanın! * Oyuncu Özelleştirme: Aileniz ve arkadaşlarınızdan oluşan bir tayfa oluşturmak için takım oyuncularının görünüş ve isimlerini özelleştirin. Hayal edebildiğiniz kadar estetik ayarlamalar yapın!