Sudocats
Kediler harika yaratıklardır, ama onları birbiriyle tanıştırmadan yan yana getirmesen iyi edersin. Önceden planını yapıp onları doğru sırayla göster ki geçinebilsinler! Kedileri birbiriyle doğru bir şekilde nasıl tanıştırabileceğini öğrenirken Sudoku oynayarak rahatla! Bir kedi sahiplendiğinde zaten kedi veya kedilerin varsa, ilk yapman gereken onları yavaş yavaş tanıştırmak. Sudocats bu konuda işine yarayabilir! Özellikler: - Rahatlatıcı bir deneyim. - Kediler eşliğinde klasik Sudoku. - 4x4, 6x6 ve 9x9 bulmacalar. - Özelleştirilebilir kareler ve arka plan. - Kedileri ve sayılarını istediğin zaman değiştirebilirsin.