Strange Brigade
Cadı Kraliçe Seteki tekrar geldi ve korkunç mumya canavarlar ordusunun karşısında yalnızca bir cesur kahraman birliği durabilir: Strange Brigade! Olağanüstü kalıntılar keşfet, tehlikeli bulmacalar çöz ve içindeki maceracıyı kesinlikle dışarı çıkaracak olan heyecan verici üçüncü kişi aksiyon oyununda sıralanmış yaşayan ölü düşmanları havaya uçurarak yolunu açarken baştan çıkarıcı hazineyi bul!