Strange Brigade - Dashing Outfits Pack
Hortlak sürüsünü püskürtmek için mücadele ederken en iyi kıyafetini giydiğinden emin ol! Yalnızca Season Pass/Digital Deluxe Edition'a özel olan Dashing Outfits Pack ile mükemmel görün! Yeni fiyakalı kıyafetler Frank, Gracie, Nalangu ve Archimedes'i de kapsıyor, bu paket mumyaları yer altına geri yollarken kalabalığın içinden kendini göstermek isteyen gelişmekte olan maceralar için ideal.