İçerik: Distant Stars - Bu hikaye paketiyle oyuncular yeni anormallikleri ortaya çıkarıp uzayın bilinmeyen derinliklerinde yeni tuhaf canlılarla karşılaşacaklar. Galaksimiz dışındaki bir takımyıldıza giden gizli yolun kilidini açarak antik bir geçit ağının izlerini keşfet. Peki bu geçit ağı dışarıdakilerin içeri girmesini mi engelliyor yoksa içeridekilerin dışarı çıkmasını mı? MegaCorp - MegaCorp imparatorluğuna yer veren üçüncü Stellaris genişletmesi galaktik düzeyde bir zenginlik ve kazanç devrinin müjdecisi olacak araçlar sunuyor. Bu ekonomi odaklı genişletmede güçlü bir şirket imparatorluğunun CEO'su olacak, farklı yıldızlarda şubeler açacaksın. Lithoids - Bu tür paketi yere sağlam basmak ve daha köklü bir uygarlığı gün yüzüne çıkarmak isteyen oyuncular için taş gibi sağlam tür portrelerinden ve uzay gemisi modellerinden oluşan bir seçki sunuyor. Yeni Lithoid oyun stili mineral üretimine ve taşı toprağı altın gezegenleri insafsızca kolonileştirmeye odaklanıyor.