Bilinmeze yol almak illaki kaybolmak değildir! Distant Stars'la çok uzaklardaki yıldızların çağrısına yanıt ver ve keşif temalı bu yeni hikaye paketinde büyük bir bilinmezliğin merkezine seyahat et. Distant Stars Story Pack'in içeriği: ÇAĞRIYA YANIT VER: Antik bir galaksi ağının gün yüzüne çıkmamış izleri, galaksimizin dışındaki bir takımyıldıza giden davetkâr bir gizli yolun ardına gizlenmiş olmalı. Orada neler var? ANORMALLİK TESPİT EDİLDİ: Ekibindeki bilim insanlarının gözlemleyip analiz edebileceği onlarca yeni olay ve anormallik. İNSANLIK İÇİN BÜYÜK BİR ADIM: Galaktik imparatorluğunu kurarken teknoloji, kaynaklar ve kolonileştireceğin değerli dünyalar elde etmek için bilinmeyen eşsiz güneş sistemlerini keşfet ve bunların planını çıkar. BU BİR KUŞ, HAYIR UÇAK: Uzay boşluğunda yaşayan ve gelişen eşsiz devasa yaratıklarla karşılaşacaksın. Tedbiri elden bırakma; bunlar nazik devler olmayabilir.