Steelrising - Bastille Edition
Bastille Edition ile macera seni bekliyor. Bu sürüm şunları içerir: - Steelrising - tam oyun -Kasımda çıkması planlanan ve kralın mekanik ordusunun sırlarını açığa çıkaran Cagliostro's Secrets eklentisi. Ayrıca daha birçok yeni bonus içerik: oYepyeni bir bölge oYeni karakterler oYeni bir düşman sınıfı ve boss oYeni bir silah ve türleri oAegis kıyafetini içeren Caput Corvi kozmetik paketi Kral XVI. Louis'nin çılgınlığı ve acımasız mekanik askerleri Paris'i yerle bir ediyor. Bu zorlu aksiyon RYO'da Fransız Devrimi'nin kaderi, Mühendis Vaucanson'un kraliçeyi koruması için tasarladığı teknoloji harikası Aegis'in ellerinde. MEKANİK ASKERLERE KARŞI SAVAŞ Kralın mekanik askerleri karşısında her şey mubahtır. Paris boyunca mücadele etmek için kaçınma, savuşturma, zıplama ve yıkıcı saldırı kabiliyetlerini birleştir. Mekanik boss'lar sabrını ve becerilerini sınarken bir yandan da sinirlerin ve disiplinin test edilecek. AEGIS: OLAĞANÜSTÜ BECERİLERE SAHİP BİR KARAKTER Tarzını belirle ve oyunda ilerledikçe yeteneklerini geliştir. Acımasız bir savaşçı, sert bir koruma, ölümcül bir dansçı veya element dövüş sanatları ustası ol. Çeşitli silah ve becerileri kullanarak kendi eşsiz dövüş tarzını oluştur. DEVRİMİN ORTASINDAKİ PARİS AYAKLARININ ALTINDA En karanlık günlerini yaşayan bu şehri keşfederken yük arabaları, kancalar, gizli geçitler, ayrıntılı bir harita ve maceran boyunca bulabileceğin diğer yöntem ve araçları kullan. Borda kancasını kullanarak Paris'i farklı açılardan keşfet. Atılım becerilerin ve borda kancanla, şehrin tüm sırlarını tekrar ve tekrar keşfedeceksin. TARİHİN SEYRİNİ DEĞİŞTİR Paris'in acımasız bir kralın insafına kaldığı bu alternatif tarihte ana karakterlerden birisin. Maceran boyunca Marie-Antoinette, Lafayette, Robespierre gibi müttefikler ve düşmanlarla karşılaşacaksın. Fransız Devrimi'nin başarıya ulaşması için tüm komploları aşmak ve kralın çılgınlığına son vermek senin elinde.