State of Decay: Year-One
State of Decay: Year One çok sevilen, fantastik zombilere karşı hayatta kalma serüvenini Xbox One'a getiriyor. 1080 piksel olarak güzel bir şekilde yeniden düzenlenen State of Decay: Year-One geliştirilmiş aydınlatma, dokular, animasyonlar ve dövüş mekanikleri ile sizi salgın sonrası dünyanın daha da derinlerine çekiyor. Zombilere karşı zorlu, fantastik hayatta kalma oyununda toplumun çöküşüne karşı duruşunuzu gösterin. Tehlikelerle ve her kararınıza yanıt veren fırsatlarla dolu açık bir dünyayı keşfedin. Hepsi kendine has yeteneklere ve becerilere sahip, hayatta kalan oynanabilir karakterlerden bir topluluk oluşturun. Sonu gelmeyen zombi sürülerine karşı üssünüzü tasarlayın ve güçlendirin. Yemek ve mühimmat için cesurca baskınlar düzenleyin ve bir gün daha yaşamak için ne gerekiyorsa yapın.