SpiderHeck
Lazer Kılıçlı Örümcekler! SpiderHeck, örümceklerin düşmanlarını yenmek için lazer kılıçları, el bombaları ve hatta roketatarlar kullanarak kaotik savaşların pençesinde ölümüne dans ettiği hızlı tempolu couch co-op kapışmasıdır. Uzun saatler süren tek oyunculu eğlencede sonu gelmeyen vahşi düşmanlarla savaşarak kendine meydan oku veya PvE'de düşmanlara karşı arkadaşlarla göz kamaştırıcı bir savaşa başla. Bu sıra dışı örümcek hesaplaşmasında zafere giden yolda kapışırken bıçakla ve sapla.