SONIC FORCES'ta, şeytani Dr. Eggman, yeni, güçlü ve gizemli bir kötü karakter olan Infinite'in de yardımıyla dünyanın büyük bölümünü ele geçirmiş. Görevin, kaos ve yok oluşa sürüklenen dünyayı kurtarma mücadelesi veren Sonic'e yardım etmek üzere bir ordu oluşturmak. Klasik Sonic gibi müthiş platformların da ötesine geçen baş döndürücü Modern Sonic hızında düşmanlarını yok et, kendi Özel Kahraman Karakterini yaratıp güçlü cihazlarla donat. Üç farklı emsalsiz oyun tarzıyla hızlı aksiyonun tadına var, efsanevi mekanları keşfet, oynanabilir bir karakter olan Shadow ile özgün ilave içerikleri deneyimle! Digital Standard Edition içeriği: - SONIC FORCES videogame - EPISODE SHADOW (DLC) Kirpi Sonic'in dünyasının kaderi senin ellerinde! İsyana katıl!