EPISODE SHADOW
EPISODE SHADOW'u hemen al ve yeni kötü karakter Infinite'in gizemli hikayesini keşfet. Modern Sonic esaslı 10'dan fazla seviyede Shadow olarak oyna ve güncellenmiş üç sahneyi tekrar deneyimle. Tekrar oynanabilir Modern Sonic sahnelerinde, yeni kötü karakter Infinite'in gücü ele geçirmesinin ardındaki hikayeyi keşfet. Kirpi Sonic'in dünyasının kaderi senin ellerinde! İsyana katıl!