Sniper Elite 4
Şimdiye kadar yapılan en ileri ve en büyük II. Dünya Savaşı atış oyununda eşsiz keskin nişancı özgürlüğünü keşfet. Savaş zamanındaki İtalya'yı Faşizm girdabından kurtarırken taktik üçüncü kişi muharebesi, oynanabilirlik seçenekleri ve devasa seviyeler arasında destansı uzun mesafe atışları tecrübe et. Ödüllü selefinin sonrası üzerine kurulu Sniper Elite 4, bol güneşli Akdeniz sahil kasabalarından, eski ormanlara, dağ vadilerine ve devasa Nazi mega yapılarına kadar oyuncuları güzel İtalyan yarımadası boyunca oradan oraya taşımaktadır. Gizli ajan ve elit keskin nişancı Karl Fairburne, İtalyan Direnişi'nin cesur adamları ve kadınlarının yanında çarpışmalı ve Avrupa'daki Müttefik karşı atağını durdurma potansiyeli ile korkunç yeni tehdidi daha başlamadan yenmelisin. KAPSAMLI MÜCADELE Yüzlerce düşman, araç ve avlanacak yüksek rütbeli Nazi subayları ile devasa mücadele seviyelerinde sürükleyici oynanabilirlikle saatlerce mücadele et. Görevlerin için yolunu çiz, yeni keskin nişancı ağlarını ortaya çıkar, gizli yan görevler, koleksiyon malları ve fazlasını bul! ÖDÜLLÜ KESKİN NİŞANCI Keskin nişancıların yüzlerce metre öteden tatmin edici atışlar yapmak için rüzgâr, yer çekimi ve kalp atışını dikkate aldığı tarz belirleyici kurşun tüfek balistiğini tecrübe et. KAPSAMLI CEPHANELİK Etkileyici II. Dünya Savaşı keskin nişancı tüfekleri, tabancaları, yarı otomatik tüfekler, ağır silahlar, tuzaklar, el bombaları ve patlayıcılar yelpazesi ile her türlü muharebe durumuna sorunsuz bir şekilde uyum sağla. DERİNLEMESİNE ÖZELLEŞTİRME Dürbün oranı, namlu ağzı sürati ve durağanlık gibi kilit silah özelliklerini ayarlayarak ve becerilerini geliştirerek muharebe etkinliğini keskinleştir. Her türlü karşılaşma için varsayılan mühimmatlar oluştur ve bunları düzenle. TRAVERSLERİ VE SÖKÜMÜ DÜZENLE Düşmanlara kurşunu ulaştırmak için oyunun engin ortamlarında tırman, bir yere asıl, yalpala ve sıçra ve örtüye saklanarak, çıkıntılara asılarak ve fazlasını yaparak öldürücü darbeler ulaştır! ÖVGÜYÜ HAK EDEN X-RAY ÖLDÜRME KAMERALARI Sniper Elite’in övgüyü hak eden X-ray Öldürme Kamerası, tamamen yeni görseller ve özelliklerle geri dönüyor, artık en etkileyici yakın dövüş saldırılarını ve patlayıcı tuzaklı öldürmelerini muazzam ayrıntılarla sunuyor. TAKTİKSEL BİRLİKTELİK Mücadelenin tamamını bir diğer oyuncuyla çevrim içi olarak oyna ya da 4 oyuncuya kadar olan özel birlikte oyun modlarına dal. NEFES KESİCİ ÇOK OYUNCULU Sniper Elite’in markalı keskin nişancısını 6 özel tasarlanmış harita boyunca 7 modda 12 oyuncuya kadar benzersiz bir rekabetçi oyuna sok. Piyasaya sürüldükten sonra daha fazla mod ve harita ÜCRETSİZ sunulacaktır!