SMITE Sezon Bileti 2022
SMITE Sezon Bileti 2022 ile tüm yıl boyunca her yeni Tanrı için özel içeriklere sahip ol. "2022'de yayınlanan her Tanrı için şu inanılmaz içeriklerin hepsi senin olacak: - Ses Paketi - Sınırlı Yükselmiş Görünüm - İlave 1. Kademe Görünüm - İfadeler (El Sallama ve Alkış)" Ayrıca sadece Sezon Bileti ile alabileceğin üç kozmetik içerik Sınırlı Uzaylı Hergele Danzaburou görünümü, Uzaylı Hergele yükleme ekranı ve Azılı Suçlu unvanı anında senin olacak. Özel bir bonus olarak oyun içi kozmetiklerde harcayabileceğin 1000 Cevher ve Savaş Biletleri de senin olacak! (Tanrı Paketi'ne sahip değilsen 9. Sezon'un tüm yeni Tanrılarını da açacaksın.)