Slipstream
Slipstream, 80’lerin sonu ve 90’ların başındaki görsellerden, müziklerden, oyunlardan ve arabalardan ilham alan bir yarış oyunudur. Bu oyun, özgün retro hissiyatı ve benzersiz grafikleriyle oyuncuların -gerçekten de- geçmişe dönmesini sağlayan özel bir oyun motoruyla geliştirilmiştir. Synth pop ve jaz fusion esintileri taşıyan müzikler, şehirlerin, çöllerin, ormanların, dağların ve kumsalların bulunduğu, dünyanın dört bir yanından egzotik konumda atmosferi hissetmeni sağlıyor. Drift, geri sarma ve slipstream mekanikleri, oynanışa derinlik ekliyor ve ortaya zorlayıcı ve heyecan verici bir deneyim çıkıyor.