Slaycation Paradise
SLAYCATİON PARADİSE: ÇORAK ARAZİ TATİLİN İÇİN YER AYIRT Galaksinin kalbinin derinliklerinde bulunan, Slaycation Paradise'daki gelişmiş tesisimiz günlük rutinden uzaklaşmak isteyen tüm hızlı gezginler için rahatlatıcı katliam aktivitelerine özel erişim sunuyor. Seni öldürme amacı güden bir dizi canavarla dolu güzel ve kaotik yerlerimizi keşfet. Endişelerini bir kenara bırak ve etrafındaki dünya çürüyüp yok olurken hayatını yaşa! EŞSİZ VE EGZOTİK KIYAMET KONUMLARIMIZI KEŞFET Slaycation Paradise'ın benzersiz boyutlar arası geçitleri, senin ve ailenin eğlenmesi için cazip bir alternatif Dünya yok etme senaryolarından oluşan seçki sunar. Dünyalar, ateşli korkunç yerlerde yok olurken büyüleyici manzaralara hayran kal. Margaritanı yudumlarken kan nehirlerinde ayaklarını sallandır.* "Evrenin yaklaşan sonu" hissini yaşamak için Slaycation Paradise gibisi yok. Sen de katılsana, katliam yapmak şahane! *Alkol etkisi altındayken ağır silah kullanımı önerilmez. YARATICI OL VE KENDİ KULE SAVUNMASI DÜZENİNİ OLUŞTUR İstediğin yerde özel savunma yapıları sağlayan basit bir şişme İnşaat Montaj Tareti (İ.M.T. kiti), tüm ziyaretçilere ücretsizdir. O sinir bozucu zombi sürülerine karşı tüm savunma ihtiyaçların için mükemmeldir! ** İ.M.T. kitin, kıyamet zamanında sana ve sevdiklerine en yüksek seviyede güvenlik sağlayacak ve konaklamanın her anının tadını çıkarmanı sağlayacak. **Riski kabul ederek kullan. Slaycation Paradise Ltd., meydana gelen yaralanmalar veya zombi salgın hastalıkları için sorumluluk kabul etmez. PREMİUM SİLAH VE TARET KİRALAMA KATALOĞUMUZDAN YARARLAN Klasik pompalı tüfekten alev silahına, kedi fırlatıcıya, sihirli değneklere ve çok daha fazlasına kadar kıyamete dayanıklı silah seçkisinin tadını çıkar. İster her şeyi hızlıca kesip geç ister Kaiju boyutundaki canavarlarla savaş, olağanüstü cephaneliğimiz katliama eğlence katar. SLAYCATİON KULÜP ÜYELİĞİ ÖDÜLLERİ KAZAN Slaycation Paradise'da üyelerimize çabalarının karşılığını vermeyi seviyoruz. Bizimle gezerken yeni kıyamet yerlerinin, çılgın yeni silahların veya harika yükseltme avantajlarının kilidini açmanı sağlayan Slaycation Kulüp Ödülleri kazanacaksın. Sadece en iyiler, değerli müşterilerimiz olacak!