Skull and Bones Sezonluk Kargo
6.000 altın, ayrıca bonus 1.800 altın ve özel görünüş ögeleri sizi bekliyor. Görünüş ögeleri arasında Aura mevcuttur. Altın, geminize ve kaptanınıza özel kozmetik ürünlerin yanı sıra oyun içi mağazadaki diğer ürünleri satın almada da kullanılabilir.