Skull and Bones 7.800 Altın
Kredi paketi, geminize ve kaptanınıza özel kozmetik ürünlerin yanı sıra mağazadaki diğer ürünleri satın almada da kullanabileceğiniz 6.000 altına ek olarak 1.800 bonus altın içerir.