SILENT HILL f
Ön Sipariş Bonusları: - Beyaz Denizci Okul Üniforması *1 - Omamori: Şakayık *2 - Eşya Paketi *3 *1 Bu kostüm Hinako'nun görünümünü değiştirir. Bu kostümü kullanmak için oyunda bir Hokora'ya eriş ve menüden Kostümü Değiştir seçeneğini seç. *2 Kuşanılabilen bir eşya. Bu eşyayı almak için oyunda bir Hokora'ya eriş ve menüden Bonuslar seçeneğini seç. Bonuslar seçeneğinin kilidi, oyun ilerlemesine bağlı olarak açılır. *3 Üç tüketilebilir eşyadan oluşan bir eşya paketi. Bu paket sadece bir kez alınabilir. Bu eşyayı almak için oyunda bir Hokora'ya eriş ve menüden Bonuslar seçeneğini seç. Bonuslar seçeneğinin kilidi, oyun ilerlemesine bağlı olarak açılır. Eşya Paketi şunları içerir: - 1 Büzüşmüş Abura-age - 1 Kutsal Su - 1 İlk Yardım Çantası Not: Yukarıdaki bonuslar SILENT HILL f - Deluxe Upgrade'e dâhil değildir. 1960'ların Japonya'sında, Hinako Shimizu'nun yaşadığı gözlerden uzak bir kasaba olan Ebisugaoka'da aniden bastıran sis Hinako'nun yuvasını ürpertici bir kâbusa dönüştürüyor. Kasabaya sessizliğe bürünürken ve sis yoğunlaşırken Hinako'nun hayatta kalmak için Ebisugaoka'nın dolambaçlı sokaklarında yolunu bulması ve karmaşık bulmacaları çözüp iğrenç canavarlarla baş etmesi gerekiyor. Şüphe, pişmanlık ve kaçınılmaz seçimler gibi temalarının işlendiği bu sürükleyici hikâyede, Akira Yamaoka tarafından bestelenen parçaların da yer aldığı büyüleyici müzikler ve hoş görseller eşliğinde, ünlü yazar Ryukishi07'nin yarattığı Hinako'nun dünyasına adım at. Hinako, dehşetin içinde gizli güzelliğe kucak mı açacak yoksa onu bekleyen çılgınlığa boyun mu eğecek? SILENT HILL serisinin psikolojik korkuyu ürpertici bir Japonya atmosferiyle harmanlayan bu yeni bölümünü keşfet. *Bu oyun cinsiyet ayrımcılığı, çocuk istismarı, zorbalık, uyuşturucu madde kaynaklı halüsinasyonlar, işkence ve sansürlenmemiş şiddet tasvirleri içermektedir. 1960'lar Japonya'sında geçen bu oyun, o döneme ait geleneklere ve kültüre dayalı tasvirler içermektedir. Bu tasvirler geliştiricilerin veya oyunun yapımında yer alan bireylerin görüşlerini veya değerlerini yansıtmamaktadır. Oyunu oynarken rahatsızlık duyarsan oynamaya ara ver veya güvendiğin biriyle konuş.