Shovel Knight: Treasure Trove
Shovel Knight: Treasure Trove; muhteşem oyun deneyimi, unutulmaz karakterleri ve 8-bitlik retro estetiğiyle nefes kesici, klasik bir aksiyon macera oyunu olan Shovel Knight’ın tam ve eksiksiz bir sürümüdür! Shovel Kılıcının hükümdarı Shovel Knight ol ve kayıp sevdiklerin için koş, zıpla ve savaş. Acımasızlar Düzeninin alçak şövalyelerini ve tehditkar liderleri Büyücü Kadını yenilgiye uğrat. Ama bu hepsi değil! Shovel Knight: Treasure Trove’da kendi başlarına oyun da diyebileceğimiz üç ekstra kampanya da içerilecektir! Her birinin kendi macerası olan Veba Şövalyesi ve Tayf Şövalyesi ile daha sonra ücretsiz bir güncelleme olarak katılacak Kral Şövalyesini sen yönet! Hepsi birlikte büyük ve nefes kesici efsane oluştururlar! Takım halinde oynayabilme, tam donanımlı mücadele modu, vücut takas modu ve 4 oyunculu bir savaş modu (Çok yakında!) ile oyundan kendini uzun süre alamayacaksın. Shovel Knight: Treasure Trove ile her şeyi elde edeceksin. Şövalye erdemlerine bağlı kal, yadigarlar ve servetler kazan ve kürek adaletinin gerçek anlamını keşfet! İçerir: Shovel Knight: Shovel of Hope – Kürek Bıçağını çelik gibi sertleştir ve her şeyi başlatan bir macerada kazmaya başla! Acımasızlar Düzeni ve alçak liderleri Büyücü Kadını yenme görevinde zıpla, düşmanlarla savaş ve hazineleri keşfet. Shovel Knight: Plague of Shadows – İksirlerini hazırla ve en mükemmel iksiri hazırlama macerasında çılgın kimyacı Veba Şövalyesi ol! Özel kombinasyonlar yaratmak için bomba parçalarını bir araya getir, yeni ögeler, alanlar ve patronlar ve hatta belki de köpüren bir romantizm keşfet. Shovel Knight: Specter of Torment – Shovel Knight’a girişte biçme yeteneğini çağır! Duvarlara tırmanarak, yeni bir silah cephaneliği tasarlayarak ve düşmanlarını lime lime doğrayarak tamamen yeniden tasarlanmış seviyelerde hızla ilerlemek için Tayf Şövalyesini kontrol et. Orakçı ol, melankolik geçmişini keşfet ve Acımasızlar Düzenini görevlendir! Shovel Knight: Kral Şövalye Kampanyası - (2017 yılında çıkacak) Shovel Knight: Savaş Modu - (2017 yılında çıkacak)