Shotgun King: The Final Checkmate
Bildiğimiz satranç ama taşların yerine elinde bir pompalı tüfek var. Zamanın eskitemediği masa oyununu baz alan, benzersiz bir strateji ve rogue-like oyunu. Sen Siyah Şah'sın ama diğer tüm taşların beyazların tarafına geçerek seni elindeki pompalı tüfekle ve kırılan gururunla yalnız bıraktı. Shotgun King'de beyaz tarafa pompalı tüfekli şahtan korkmaları gerektiğini öğret! Shotgun King: The Final Checkmate benzersiz bir sıra tabanlı strateji rogue-like oyunudur. Ana Özellikler: Kararını dikkatli ver. Her turda ya şahını hareket ettirebilir ya da düşman taşlarına ateş edebilirsin. Ateş ettikten sonra tüfeğini doldurmak için tekrar hareket etmen gerekecek. Şah mat olma! Beyaz Şah'ı öldürerek bölümü tamamla ve bir sonraki bölüme geç! Her iki şahı da güçlendir. Her bir bölümü tamamladıktan sonra şahını güçlendirirsin... ama rakibin de güçlenir! Tam bir satranç diyarı! 15 zorluk derecesi, sınırsız bir mod, kovalama modu ve 100'den fazla güçlendirme seni bekliyor!