Sherlock Holmes: Crimes and Punishments
BAY HOLMES'UN YETENEKLERİ BİZDEN, KIVRAK ZEKASI SİZDEN! Siz Sherlock Holmes'sunuz. Bir dedektif olarak heyecan verici ve farklı türdeki altı davayı çözmek için etkileyici yeteneklerinizi kullanın: cinayetler, kayıp şahıslar, şaşırtıcı hırsızlıklar ve kimi zaman sizi fantastik diyarlara sürükleyecek çok sayıda soruşturma. Suçlar & Cezalar oyunundaki mükemmel eylem özgürlüğü, soruşturmalarınızı uygun gördüğünüz şekilde yürütmenize olanak sağlar. İzini sürmek istediğiniz yolları seçin, sanıklarınızı sorgulayın ve çıkardığınız sonuçlardan suçlu tarafı bulun. Hiç beklenmedik sürpriz sonuçlar da ortaya çıkabileceğinden suçluların kaderlerini akıllıca davranarak belirleyin.