Shadaloo Wild
Ultra Street Fighter IV için alternatif kostüm paketi. M.Bison, Sagat, Vega, Balrog, and Seth için yeni vahşi kostümler içerir. Bunları giyip rakiplerini tarzınla da alt et!*Bu içerik sadece Ultra Street Fighter IV ile uyumludur. Başka bir oyunla çalışmayacaktır.