Screencheat
Screencheat, herkesin görünmez ve bölünmüş ekranla oynadığı komik bir atış oyunudur, böylece “screencheat” yani ekran hilesi yapmanız gerekir (Screencheat - fiil: rakibin ekranına bakmak. “Ekran hilesi yapmayı bırak seni hilebaz!”). Bir karabina, zıplayan plazma topları atan bir araba motoru ve patlayıcılarla dolu bir oyuncak ayıcık da dahil olmak üzere çok çeşitli tek atışta öldürücü silahlarda ustalığınızı sergileyin. Tek başınıza süreli denemelerde yeteneklerinizi geliştirin ve daha sonra yerel olarak koltuğunuzda veya çevrim içi olarak en fazla sekiz kişiye kadar hızlı ve çılgın bir mücadeleye katılın. Renkli haritalar, benzersiz modlar ve çılgın mutatörler de dahil olmak üzere çok sayıda özelleştirme seçeneğiyle Screencheat birinci şahıs nişancı partisidir.