Savaşçı Kurucu Paketi
HyperBrawl Tournament için bu Efsanevi kostüm paketiyle içindeki savaşçıyı özgür bırak. Bu paket şunları içerir: - Toro için 2 Efsanevi kostüm - Sör Gallant için 2 Efsanevi kostüm - Rune için 2 Efsanevi kostüm - Ti için 2 Efsanevi kostüm Not: Bu kostümleri kuşanmak için uygun kahramanın oyun içinde kilidi açılmış olmalıdır. Kahramanların kilidini açmak ücretsizdir ve oyun oynadıkça başarılır.