HyperBrawl Turnuvası
BİR HYPERBRAWL EFSANESİ OL Evrenin en büyük kahramanları, çağlar boyunca unutulmayacak bir muharebeye, efsanevi HyperBrawl Turnuvası'na katılmak için buraya çağırıldı! Yerel veya çevrimiçi olarak oynanan bu 1-4 oyunculu arcade tarzı spor dövüşü oyununda benzersiz silahlar ve şöhrete susamışlığını kuşanarak savaşta sınanmış arenalara git. HİPER FALSONUN USTASI OL Sadece evrenin elit şampiyonları bu inanılmaz beceriyi çağırabilir. Hiper Falso, rakiplerin etrafında "sihirli bir şekilde" manevra yapmak için top havadayken kontrolü ele geçirmeni ve yalnızca HyperBrawl'da gerçekleşebilecek efsanevi goller atmanın önündeki defansı ve engelleri aşmanı sağlar. HİPER GÜCÜ KULLAN Meşhur Hiper Güç, senin DNA'nda var. Yıkıcı gücüyle kelimenin tam anlamıyla düşmanlarını arenadan dışarı fırlattığını görebileceğin, oyunun kurallarını değiştiren saldırılar yapmak için bu gücü kullan. KAHRAMANLAR TOPLANIN Kendi dünyalarında efsanevi kahramanlar olan yarışmacılar, HyperBrawl Turnuvası'nda yarışmak için en uzak diyarlardan geliyor. Üç sınıftaki 12 kahraman arasından seçimini yap, kahramanlarını ölümcül silah kombolarıyla yükle ve zırhlarını zafer için boya. KİNDAR ARENALAR Kahramanların kendi gezegenlerinden HyperBrawl arenalarına zamanda ve uzayda uçsuz bucaksız bir yolculuk yap. Chrome City'nin Cyberpunk tarzındaki yükseltilmiş stadyumunu, Steelhenge'in kadim stadyumunu veya şeytani Azdritch Avlusu'nu ziyaret et. Her bir arena, bütün oyunlara daha fazla zorluk ve öngörülemezlik ekleyen tehlikeli engeller ve tuzaklarla dolu. SAVAŞ BAŞLASIN Hikâye moduna gel ve Turnuva'daki her kahramanla karşılaşacağın Galaksi Ligi'nde bir efsane olma yolculuğuna başla. Daha fazla övgü için Kozmik Kupa'ya gir ya da Şimşek modu denen çok oyunculu çılgınlığa dal; en iyi HyperBrawl Şampiyonu olmak için dünyanın dört bir yanından oyuncularla rekabet et ve efsaneni yıldızlara kazı!